Крісло STANDART GTP PM60. Крісло може комплектуватися пластиковими або паркетними роликами. Нерегульовані підлокітники виготовлені з пластика. Комп'ютерне крісло STANDART GTP PM60 має ергономічне сидіння і спинку. Для регулювання спинки по висоті застосовується механізм "Up&Down". База виготовлена з..
Крісло AIR R NET LUM white SL PL71
Тканина CN:Склад: 100% поліестерЩільність: 320 г/м²Зносостійкість: 100 000 циклів MartindaleСтійкість до дії світла: 6 (EN ISO 105-В02)Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006 (cigarette & match); BS 7176:2007, Low Hazard;BS 58 52:2006, Section 4, Ignition Source 5; BS 71..
Крісло AIR R HR NET chrome ES AL70
Тканина CN:Склад: 100% поліестерЩільність: 320 г/м²Зносостійкість: 100 000 циклів MartindaleСтійкість до дії світла: 6 (EN ISO 105-В02)Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006 (cigarette & match); BS 7176:2007, Low Hazard;BS 58 52:2006, Section 4, Ignition Source 5; BS 71..
Крісло AIR R NET black SL PL70
Тканина CN:Склад: 100% поліестерЩільність: 320 г/м²Зносостійкість: 100 000 циклів MartindaleСтійкість до дії світла: 6 (EN ISO 105-В02)Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006 (cigarette & match); BS 7176:2007, Low Hazard;BS 58 52:2006, Section 4, Ignition Source 5; BS 7176:2..
Крісло AIR R NET chrome ES AL70
Тканина CN:Склад: 100% поліестерЩільність: 320 г/м²Зносостійкість: 100 000 циклів MartindaleСтійкість до дії світла: 6 (EN ISO 105-В02)Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006 (cigarette & match); BS 7176:2007, Low Hazard;BS 58 52:2006, Section 4, Ignition Source 5; BS 7176:..
Крісло AIR R HR NET white ES PL71
Тканина CN:Склад: 100% поліестерЩільність: 320 г/м²Зносостійкість: 100 000 циклів MartindaleСтійкість до дії світла: 6 (EN ISO 105-В02)Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006 (cigarette & match); BS 7176:2007, Low Hazard;BS 58 52:2006, Section 4, Ignition Source 5; BS 717..
Крісло AIR R HR NET LUM white SL PL71
Тканина CN:Склад: 100% поліестерЩільність: 320 г/м²Зносостійкість: 100 000 циклів MartindaleСтійкість до дії світла: 6 (EN ISO 105-В02)Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006 (cigarette & match); BS 7176:2007, Low Hazard;BS 58 52:2006, Section 4, Ignition Source 5; BS..