Комфортні меблі - меню
Кошик

Гарантія та повернення

Всі товари представлені у нашому інтернет-магазині “Комфортні меблі” супроводжуються офіційною гарантією виробника. На всю продукцію діє гарантія терміном до 18 місяців, в залежності від конкретного товару. Варто зауважити, що на оббивку гарантія не розповсюджується. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника, або інтернет-магазину “Комфортні меблі”. Гарантія поширюється за умови збірки меблів спеціалістами нашого магазину.

Алгоритм дій при самостійній збірці

Якщо клієнт хоче проводити збірку меблів самостійно йому рекомендується:
- Детально оглянути всі деталі та запчастини на наявність браку. Якщо такий був виявлений, повідомити менеджерам нашого магазину і обов’язково призупинити збірку;
- Зберігати заводську упаковку до кінця збірки;
- Гарантія буде анульована, якщо виявиться той факт, що певні деталі вже були в експлуатації і могли бути пошкодженими при самостійній збірці;
- Рекламація доступна лише при наявності оригінальної упаковки, товарного чека, всієї наявної документації та маркувального листа на упаковці.

На які випадки не поширюється гарантія?

Гарантія не буде дійсною, якщо мали місце наступні ситуації:
- Недотримання правил експлуатації товару;
- Самостійна збірка, що була проведена некваліфіковано;
- Меблі були пошкоджені домашніми тваринами, вогнем чи хімічними засобами не призначеними для їх догляду;
- Покупцем була змінена конструкція виробу або деякі з запчастин;
- Якщо мали місце дефекти, про котрі повідомлялося при покупці. В такому випадку часто пропонується вагома знижка. Обидві сторони узгоджують це питання.
- Якщо меблі пробували ремонтувати самостійно;
- Якщо закінчився термін гарантійного талону.

Процедура повернення товару

Протягом 14-ти днів покупець має право повернути товар, якщо:
- Не пошкоджена заводська упаковка, наявні ярлики або заводські наклейки;
- Товар не був в експлуатації та є незмінним ззовні;
- Є в наявності чек, та договір про купівлю;
- Меблі не можуть повертатися у зібраному вигляді.

Варто зауважити, що при замовленні товару може бути незначна різниця в його кольорі. У випадку, якщо має місце гарантійний випадок, усі витрати на пересилку товару бере на себе магазин “Комфортні меблі”.

Онлайн курсы IT